wtorek, 24 października 2017
postów: 6

"Jak skutecznie reklamować sklep internetowy?"



Witajcie, prowadzę sklep internetowy w gadżetami do domu. Chciałabym Was zapytać, co skłoniłoby Was do ponownych zakupów w takim sklepie? Szukam sposobu na zwiększenie lojalności klienta do firmy. Wiadomo, że kluczowa jest cena, ale co oprócz tego ma wpływ na Waszą decyzję o tym, czy wrócicie do danego sklepu czy też nie? Będę wdzięczna za opinie.


Może np.
1 - wysyłając paczkę dołączaj bon o wartości pieniężnej (nie %) TO JEST WIELKA RÓŻNICA. Może dodawać bony po 5,10,15,20 zł to na pewno wpłynie pozytywnie na wiele klientów i będą chcieli powrócić by skorzystać z ulgi. Musisz zaznaczyć, że max jeden bon na jedno zamówienie powyżej x zł.

2 - Portale społecznościowe - Facebook, pinterest, twitter i G+ - na bieżąco prowadź drobne kampanie z gadźetami do wygrania + wstawiaj zdjęcia wygranych z nagrodami (które Tobie użytkownicy prześlą). Zauważyłam, że to wpływa bardzo pozytywnie na zaangażowanie użytkowników de facto potencjalnych Klientów.

3. Bądź rzetelna i na czas.

4. Marketing szeptany.

Powodzonka :)

Mnie by zatrzymała np.wyjątkowość towaru,tzn.postarać się aby choć jakiś procent towarów był niepowtarzalny,niespotykany w innych sklepach.Do tego jakieś punkty za zakupy, wymienne później na wybraną przez klientkę rzecz z Twojego asortymentu.Oczywiście rzetelny opis,sprawna obsługa,najtańsza z możliwych cena dostawy i szybka realizacja zamówienia.

Przemyślany towar to sprzedający się towar.
Zastanów się co i komu sprzedajesz? Czego takie osoby potrzebują? Ile mają lat i jaki prowadzą tryb życia? Skoro sprzedajesz gadżety do domu, to komu i dlaczego? Kto je kupuje i co sobie w nich ceni? Co je wyróżnia? Skąd osoby, które już u Ciebie kupiły, dowiedziały się o Twoich produktach? Co sprawiło, że zdecydowały się na zakup?

Dobrym rozwiązaniem może byc pozycjonowanie, do tego jakies ciekawe promocje na produkty, konkursy, które przyciągną klientów.

gość napisała:

Witajcie, prowadzę sklep internetowy w gadżetami do domu. Chciałabym Was zapytać, co skłoniłoby Was do ponownych zakupów w takim sklepie? Szukam sposobu na zwiększenie lojalności klienta do firmy. Wiadomo, że kluczowa jest cena, ale co oprócz tego ma wpływ na Waszą decyzję o tym, czy wrócicie do danego sklepu czy też nie? Będę wdzięczna za opinie.

Ja zwracam dużą uwagę na obsługę klienta i tego, jak sklep wygląda (jego szata graficzna, układ). Uważam, że wszystkie te elementy powinny ze sobą współgrać, zachęcać do zakupu. Jeśli Twój sklep nie jest na czasie, radzę Ci, abyś skontaktowała się z jedną z agencji marketingowych, które dostosują go do panujących trendów. Ze swojej strony mogę polecić Ci "ANIOŁÓW REKLAMY" z Olsztyna, którzy zrealizowali dla mnie podobne zlecenie.

sklep musi atrakcyjny, nie tylko pod względem asortymentu. Musi być przyjemny dla oka. Jeżeli sama nie wiesz jak to zmienić to poszukaj ludzi bądź firmy zajmujące się web designem. Innym skutecznym działaniem jest zamówienie pozycjonowania strony. Dzięki temu zawsze twój sklep będzie wyświetlał się na czołowych miejscach w wyszukiwarce, powinno to zapewnić stały dopływ nowych klientów. ;)

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij