niedziela, 19 listopada 2017
postów: 2

"miesnie dna miednicy - cos nie tak"



Ćwiczę od dłuższego czasu co prawda nie codziennie ale ćwiczę. Raz na jakiś czas jak mam tylko możliwość zakładam kulki na spacer a i tak ciągle mam wrażenie ze nie jest dobrze. Problem pojawił sie po porodzie (podwójne nacięcie), jak moje ciało doszlo do siebie zauwazylam ze trampolina czy skoki na fitnesie to ciągle myślenie o toalecie. W łóżku nie dość ze orgazm trwa 3sekundy to jeszcze zauwazylam ze zapowietrzam sie jakos bardziej w pozycji od tylu - wcześniej tez to się zdarzało ale nie aż tak. Czy dam rade wrócić do formy czy zbierać na chirurga? Jakies rady?


Mięśnie dna miednicy zostały poważnie nadwyrężone przez ciąże i poród. Najczęściej ćwiczenia działające na mięśnie dna miednicy rozpoczyna się bardzo szybko. Jeśli nie ma żadnych przeciwwskazań to można zacząć już 24 godziny po urodzeniu dziecka w przypadku, gdy poród przebiegał bez komplikacji. W przypadku nacięć musiałaś odczekać, aż wszystko się zgoi. Kiedy zaczęłaś ćwiczyć i jak długo trwają ćwiczenia? To głownie od tego zależy czy dasz radę jeszcze poprawić swój stan za pomocą ćwiczeń. Jest to tak specyficzny rodzaj ćwiczeń, że możesz je wykonywać wszędzie. Możesz ćwiczyć stojąc w kolejce, zmywając naczynia czy rozmawiając z sąsiadką.

Tak jak poprzedniczka wspomniała- pomóc mogą tylko ćwiczenia. Życzę powodzenia :)

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij