czwartek, 21 września 2017
postów: 16

"wibrator dla żony "



Chciałbym zapytać się doświadczonych Pań jaki kupić wibrator Żonie. Z zdałem temat i chyba ma ochotę na taką zabawę więc postanowiłem sprawić jej prezent. Na rynku jest tego mnóstwo i nie wiem co wybrać. Coś małego, czy coś większego?


jeśli to ma być prezent to nie kupuj nic ogromnego, lepiej coś w średnim rozmiarze: nie za mały, nie za duży, coś praktycznego, żeby mogła zobaczyć, czy zabawa z wibratorem jej się podoba, i zwróć uwagę na takie rzeczy jak kolor: dobrze, żeby podarowany jej wibrator był w kolorze, który lubi i żeby miał ładny kształt, w przypadku wibratora na prezent to się liczy, wierz mi, bo sama dostałam swój pierwszy wibrator od męża i to była porażka: był wielki i taki realistyczny, dobrze, że się nie zraziłam, ale teraz już są inne czasy i wybór jest dużo lepszy, no i najwazniejsze - nie kupuj niczego żelowego, czy gumowego, wuerz mi, ze takich rzeczy nie chciałbyś sobie nigdzie wkładać, więc zwróć uwagę, żeby był ze zdrowego materiału,

i najważniejsze, żebyś ty też umiał go obsługiwać:) masuj nim jej czułe części powoli, powolutku, uzyj wibratora jako przyrząd do masażu w twoich delikatnych rękach;) i mów jej jak bardzo ona cię podnieca i jak bardzo pragniesz jej, kiedy jest taka niegrzeczna:))) miłej zabawy dla was obojga;)

Mogłabyś wskazać konkretny model, który byłby idealny. Kolor nie wiem jaki, w żartach zawsze mówi o czarnym więc pewnie mógłby być czarny.

Mogłabyś wskazać konkretny model, który byłby idealny? Kolor nie wiem jaki, w żartach zawsze mówi o czarnym więc pewnie mógłby być czarny.
Rozumiem, że silikonowy też nie jest właściwy. Z jakiego materiału jest najlepszy?

silkonowe wibratory jest bardzo ok! tylko nie kupuj jej czarnego, jest tyle pięknych kolorowych wibratorów, nie wierze, że chciałby mieć koniecznie czarny, co innego żarty, a co innego własny wibrator! chociaż jeśli jesteś pewien, że czarny ją uszczęśliwi..., ale ja bym na twoim miejscu się upewniła, pamiętaj, że to ma być miła niespodzianka, więc niech będzie miła:)))

Może wystarczy zapytać jaki by chciała bądz wspólnie usiądzcie i pomyszkujcie w sieci :) Mój mąż tak ze mną zrobił - satysfakcja gwarantowana :)

nie ma sensu bardzo się spinać z wyborem wibratora, ja mam 3 modele i każdy jest na swój sposób fajny, każdy wibrator ma coś ciekawego do zaoferowania byleby był elegancki i miły.

Chyba najlepiej doradzi Ci nasza Joanna. Jest przecież specjalistką w tej dziedzinie.

Przede wszystkim wybierz dobry sklep - to da Ci gwarancję dobrego i bezpiecznego dla żony zakupy.

No tak - tylko skąd mam wiedzieć, że to jest właśnie dobry i bezpieczny sklep? Może Ty mi coś polecisz?

gość napisała:

No tak - tylko skąd mam wiedzieć, że to jest właśnie dobry i bezpieczny sklep? Może Ty mi coś polecisz?

Najprościej popytać znajomych o namiary na jakieś fajne miejsce albo poszukać w necie polecanych miejsc i wybrać się żoną na zakupy. Będziesz mieć pewność, że wybrany wibrator będzie się jej podobać:)

Czasami najciemniej pod latarnią ;)
Oto link: http://lovestore.barbarella.pl/#
Wybór jest znakomity, ale wszystko oczywiście zależy też od tego ile chce Pan wydać...
Tutaj muszę przychylić się do wcześniejszych wypowiedzi, czarny wibrator odradzam. Osobiście jest to moja ulubiona barwa, ale taka zabawka powinna nieco bardziej się wyróżniać.

A ja się zastanawiam, czy jak już jej ten wibrator kupisz to przypadkiem nie będziesz zazdrosny, o jej korzystanie z niego..?

mój facet np. jest zazdrosny...podobnie jak ja, kiedy on wertuje porno strony bez mojego udziału. Dlatego mamy taką umowę, że nie afiszujemy się gdy robimy sobie na wzajem dobrze, pod nieobecność drugiej strony

No chyba, że robimy to w swoim towarzystwie. To akurat podnieca obie strony...:)

gość napisała:

A ja się zastanawiam, czy jak już jej ten wibrator kupisz to przypadkiem nie będziesz zazdrosny, o jej korzystanie z niego..?

mój facet np. jest zazdrosny...podobnie jak ja, kiedy on wertuje porno strony bez mojego udziału. Dlatego mamy taką umowę, że nie afiszujemy się gdy robimy sobie na wzajem dobrze, pod nieobecność drugiej strony

No chyba, że robimy to w swoim towarzystwie. To akurat podnieca obie strony...:)

znujące masz życie

hej moze troche wiecej tolerancji,bo takie komentarze sa zenujace rowniez.
Btw fajnie ze sa faceci ,ktorzy chca sprawic kobiecie tak fajny prezent,czytalam gdzies ,ze facet ,ktory ma jakies ale co do zakupu wibratora dla partnerki ma niska samoocene ,ale mysle ze wiekszosc skwituje to jednym slowem-rasowy egoista,no bo przeciez pokaz mi faceta,ktory nigdy nieogladal stron pornograficznych,a teraz pokaz mi kobiete,ktora nie posiada wibratora....

Myślę, że warto kupić coś w srednim rozmiarze, ale raczej 2 funkcyjny z królikiem do stymulacji łechtaczki. Jesli na prezent to niebagatelny jest też wygląd - nie przezroczysty, żelowy a raczej klasyczny kolor, ładne tekturowe pudełko. Poza tym z silikonu medycznego, dobrej firmy, żeby nie dać jej jakiegoś Odeco co się zaraz zepsuje. Polecam firmy Swan i Orgazmo, bo choc nie najtansze to naprawde dobrej jakosci, ladnie zapakowane i skuteczne.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij