wtorek, 11 grudnia 2018
postów: 6

"Przedwczesny wytrysk. Metody"



Cześć. Myśle,że wiele z Was ma ten problem ze swoimi facetami. Mianowicie ja mam. Czasami seks jest dłuzszy, czasami krótszy. Ale najczęściej zdarza się,że jest dłuuuuuga gra wstępna. On mnie zaspokaja , stara się. Ale jak przychodzi co do czego czyli do stosunku to on kończy w kilka ruchów. I niekoniecznie misię to podoba bo jednak stosunek to stosunek i chciałabym czasami dłuzej. No niby można drugi raz. Jednak trzeba poczekać 30 minut. I on również nie jest jakimś tam super dlugodystansowcem podczas tego drugiego razu.
No wiec laski jakie macie sposoby?


Czytałaś artykuły w sieci? Jest tam często wiele przydatnych rzeczy. Jeśli chodzi o nas to na początku stosowaliśmy prezerwatywy. Potem jednak przeszłam na tabletki i zaczął się problem. Bo on w gume kończył o wiele szybciej niż normalnie. Musiałam leżeć jak kłoda bo jak go dotykałam to on od razu tak się nakręcał że wystarczyło tylko trochę stymulacji i koniec. I wytrysk. Maż oczywiście również się wnerwiał bo chciał dłużej i tak normalnie a kończył wcześniej niż chciał :) Pomogły chusteczki OC Wipes. Odkryliśmy je na którymś forum (chyba kafe). Zamawiamy sobie co jakiś czas. Fajne ponieważ smaruje się penisa i on może o wiele, wiele dłużej.

One są czymś nasączone? Czy przypadkiem Ciebie rówież nie znieczulają?

Jak się wchłonie to nie. I dlatego trzeba poczekać aż taka chusteczka wchłonie się całkiem w penisa i dopiero wtedy można uprawiać seks.A nie tak od razu. Raz uprawialiśmy seks tuż po i u niego nie miało szansy zadziałać a i ja o wiele mniej czułam To nie był dobry seks Jednak wystarczy poczekać te 5 czy 10 minut i jest naprawdę spoko. O wiele lepsza opcja niż prezerwatyw. A o dziwo tak mało popularna bo w sklepach nie kupowałam stacjonarnie a musiałam zamawiać przez neta.

Kurka zadałam wczoraj pytanie, ale chyba ktoś usunął :(

Zapytam inaczej, czy to są te chusteczki które pojawiają się po wpisaniu frazy "oc wipes" w Google?

Tak, tak, dokładnie te ):) Mój mąż bez nich był w stanie może minutę albo dwie A jak zastosuje chusteczkę to 15-20 minut. A za drugim razem to jeszcze dłużej. Chociaż jeśli chodzi o mnie to nie wyobrażam się bzykać godzinę jak tutaj niektóre dziewczyny piszą. Jak dla mnie to zdecydowanie za długo :P
I pewnie byłabym już za bardzo poobcierana.

Dziewczyny ten środek o którym tutaj piszecie to jest to?
https://intymnosc.pl/pl/bestsellery/1551-oc-wipes-6szt-chusteczki-przedl...

Bo w sumie coś takiego by nam sie przydało.....

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij