czwartek, 24 sierpnia 2017

Jakich błędów unikać podczas ćwiczenia mięśni Kegla, czyli Ty też możesz mieć silne i jędrne mięśnie dna miednicy [VIDEO]

Witam w 4. tygodniu akcji „Cała Polska ćwiczy mięśnie Kegla”. Być seksi to nie znaczy mieć wielki biust i płaski brzuch. To oznacza: znać i rozumieć swoje kobiece ciało i seksualność, a także wiedzieć, jak się o nie zatroszczyć. Dla mnie „być seksi”, to mieć wyćwiczone mięśnie Kegla. W przeciwieństwie do obfitych piersi i chudej tali, każda kobieta może je mieć i wyjdzie jej to tylko na zdrowie. Trzeba tylko pamiętać o prostych, regularnych ćwiczeniach i wiedzieć, jakich błędów nie popełniać w czasie treningu. W tym tygodniu na kolejnym wideo przedstawiam najczęściej popełniane błędy w czasie ćwiczeń mięśni dna miednicy i podpowiadam, jak ich unikać – mówi Joanna Keszka z Barbarella.pl, organizatorka ogólnopolskiej akcji „Cała Polska ćwiczy mięśnie Kegla”.


Ty (tak, właśnie Ty) też możesz mieć silne i jędrne mięśnie dna miednicy

Zacznij od zlokalizowania swoich mięśni Kegla. Połóż się wygodnie na łóżku, nogi lekko zgięte w kolanach i wsuń delikatnie 2 palce do pochwy. Poczuj, jak fantastyczne jest twoje ciało także od środka. Zaciśnij pochwę na palcu i zdecyduj, że twój „uścisk” z każdym dniem będzie coraz silniejszy. Dla zdrowia intymnego i dla przyjemności z seksu. Tak się zaczyna kobieca przygoda z odkrywaniem swojego ciała, zdrowia, seksualności.

Odkrywanie swoje ciała i tego, w jaki sposób może nam się odwdzięczyć, kiedy je dobrze traktujemy, to wspaniała przygoda. Zwyczajowo kobieta od pasa w dół nie istnieje. Wiele kobiet przez całe swoje życie nigdy nie weźmie lusterka, żeby spojrzeć na swoją pochwę i nie odważy się delikatnie i z ciekawością wsunąć do niej swoich dwóch palców. Część z nich od wielkiego dzwonu pozwoli jedynie, żeby ktoś inny zaglądał w jej sprawy intymne. Kiedy pierwszy raz prawidłowo zlokalizowałam swoje mięśnie Kegla, powiedziałam swojemu mężowi: „Ty to masz naprawdę dobrze”. Chodziło mi o to, że oprócz zacisku odkryłam ważną część swojego ciała i to było fascynujące. Poczułam, czemu z taką ochotą i radością mój mąż lubił ten kierunek. Byłam nauczona myśleć o cipce, jako o „dziurce”, jakiejś pustej przestrzeni, którą od czasu do czasu wypełnia penis. A dzięki treningowi Kegla nauczyłam się myśleć o pochwie i otaczających ją mięśniach jako o sprawnych, fantastycznym organie, który wyćwiczony stoi po mojej kobiecej stronie: zarówno w kwestii zdrowia i komfortu intymnego, jak i w czasie seksu.

Najczęściej popełniane błędy w czasie ćwiczeń mięsni Kegla i jak ich unikać

Żeby ćwiczenia przyniosły efekty, trzeba wykonywać je prawidłowo. Dlatego wchodząc w świat mięśni Kegla trzeba pamiętać o kilku sprawach.

Grzech pierwszy – nieumiejętne albo niedokładne zlokalizowanie mięśni Kegla. Spotykam wiele kobiet, które są przekonane, że dokładnie wiedzą, jak ćwiczyć mięśnie Kegla. Najczęściej okazuje się, że ściskają wszystkie możliwe mięśnie: pośladki, brzuch, a nawet uda, tylko nie mięśnie dna miednicy. Dlatego przed rozpoczęciem 6-tygodniowego treningu mięśni Kegla, zawsze lokalizujemy swoje mięśnie, wsuwając delikatnie dwa palce do pochwy i zaciskając je w środku jak najmocniej. Oprócz tego przez pierwsze kilka dni ćwiczeń trenujemy z dłonią na brzuchu i na pośladkach, pilując w ten sposób, żeby brzuch i pośladki nie napinały się, a całą energię w czasie robienia skurczy i rozkurczy pompujemy w mięśnie dna miednicy.

Grzech drugi – wiara w miejską legendę, że mięsnie Kegla można ćwiczyć przerywając strumień moczu. To nieprawda. Przerywanie strumienia moczu to metoda, która służy tylko i wyłącznie do zlokalizowania mięsnie dna miednicy, kiedy są już mocno osłabione i nie jest to forma treningu. Ćwicząc w ten sposób możemy dorobić się jedynie problemów z pęcherzem, a nie silnych mięśni dna miednicy.

Grzech trzeci – trenowanie mięśni dna miednicy wyłącznie za pomocą szybkich skurczy. Prawidłowo wykonana seria ćwiczeń składa się zawsze z długich skurczy oraz szybkich skurczy. Same szybkie skurcze to za mało na wytrenowanie mięśni Kegla.

Grzech czwarty – napinanie mięśni bez rozluźnienia. Po długich skurczach zawsze trzeba zrelaksowac mięśnie. Wzmacniania mięsni dna miednicy polega na napinaniu i rozluźnianiu mięśni.

Grzech piąty – przekonanie, że mięśnie można ćwiczyć na siedząco. Ćwiczymy w pozycji półleżącej albo stojąc. Czyli możemy robić skurcze czekając na autobus na przystanku, ale nie siedząc w autobusie. Możemy trenować czekając aż zagrzeje nam się woda w czajniku, ale nie siedząc w kawiarni przy stoliku.

Grzech szósty – przekonanie, że mnie sprawa mięśni Kegla nie dotyczy. Jeśli pojawiły się pierwsze oznaki osłabienia mięśni, kiedy to mokra plama pojawia się w czasie skakania, kichania czy głośnego śmiechu, nie ma sensu biernie czekać, bo będzie już tylko gorzej. Bierzemy sprawy w swoje ręce. I regularnie ćwiczymy.

Grzech szósty, ostatni i największy – regularność, a raczej jej brak. Nie wystarczy ćwiczyć raz na jakiś czas, od czasu do czasu ani od wielkiego dzwonu. Jak w każdym sporcie, żeby mieć wyniki, trzeba postawić na regularność i dyscyplinę. Mięśnie potrzebują regularnych ćwiczeń, żeby mogły stać się silniejsze i by mogły zwiększyć swoją masę. 6 tygodni to minimalny okres, w którym absolutnie każdy mięsień może się "rozwinąć" i mięśnie Kegla nie są tutaj wyjątkiem. Po 6 tygodniach intensywnego treningu pojawiają się oczekiwane efekty. Żeby nie zapomnieć o codziennej gimnastyce mięśni dna miednicy, warto przykleić sobie w różnych miejscach w domu i w pracy kolorowe uśmiechnięte karteczki z napisem: „Pamiętaj o nas :)”.

Na koniec – świetna wiadomość

Ćwiczenia mięśni Kegla są naprawdę, naprawdę proste, łatwe i przyjemne. Z czasem coraz przyjemniejsze. Po intensywnym 6-tygodniowym treningu czas już tylko na profilaktyczne ćwiczenia, w dowolnej pozycji i o dowolnym natężeniu. Zapewniam, że będziesz już tak wytrenowana, że będziesz je wykonywała bez wysiłku stojąc na przystanku autobusowym lub czekając na ulicy na zielone światło. Niech moc wyćwiczonych mięśnie Kegla nigdy nas nie opuszcza. Dla zdrowia i dla przyjemności wszystkich kobiet.

O akcji „Cała Polska ćwiczy mięśnie Kegla”:

W czasie akcji „Cała Polska ćwiczy mięśnie Kegla” przez 6 tygodni – bo tyle czasu potrzeba do wzmocnienia tych mięśni – opowiadam i pokazuję, jak wzmacniać mięśnie Kegla. Moich 6 filmików video to kompletny zestaw informacji dla każdej kobiety: czym są mięśnie Kegla, jak o nie dbać i jak z nich korzystać. Zachęcam kobiety w całym kraju do dbania o swoje zdrowie intymne i o swoją seksualność. Na oczach całej Polski sama stanę się kobietą z najlepiej wyćwiczonymi mięśniami Kegla! Start 15 lipca 2015. A na koniec akcji w sobotę 22 sierpnia - wspólny kobiecy trening w Warszawie.

SPOTKANIE: Grand finale pod hasłem „Siła kobiet w wyćwiczonych mięśniach Kegla!” Spotykamy się w Warszawie w sobotę 22 sierpnia o godz. 15:00 w klubie Iskra na Polach Mokotowskich, ul. Wawelska 5 - i trenujemy razem. Każda pani może do nas dołączyć. Zapraszam wszystkie kobiety: będziemy razem ćwiczyć, poznawać moc wyćwiczonych mięśnie dna miednicy, odkrywać przyjemność z dbania o swoje zdrowie intymne oraz kobiecą seksualność

Do dbania o mięśnie Kegla zapraszają:

JOANNA KESZKA: Autorka najodważniejszej polskiej książki o seksie pt. „Grzeczna to już byłam czyli kobiecy przewodnik po seksie”. Prowadzi program "Szkoła Seksu Joanny Keszka" na kanale Planete+. Ekspertka w dziedzinie kobiecej seksualności, pisarka scenariuszy erotycznych i nieustraszona testerka wibratorów, redaktorka naczelna Barbarella.pl - "Najseksowniejszy portal dla kobiet", prowadzi butik LoveStore.Barbarella.pl - "Pierwszy w Polsce LoveStore dla kobiet i dla par", ul. Hoża 57 lok 1B, Warszawa. "Wspieram kobiety w pozwalaniu sobie na więcej, w seksie i w życiu”.

APO Lady  APO Lady to preparat o optymalnym składzie z kompletem naturalnych składników. Zawiera roślinne ekstrakty z dyni i soi standaryzowane na zawartość substancji aktywnych oraz witaminy B12, C i D. Wspomaga kontrolę oddawania moczu u kobiet, dostępny w aptekach w całej Polsce.

APO Lady

Gorąco zapraszamy!

Jeżeli masz pytanie w sprawie akcji, napisz do nas na akcje@barbarella.pl

Joanna Keszka

 

Dodaj do:
Facebook Wykop Blip Śledzik Twitter

Dodajesz komentarz jako gość

Skomentuj

Fill in the blank
komentarze (0)
sortowanie: najstarsze/najnowsze
 
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij